سه شنبه 1 آبان 1403، 22 October 2024


مشخصات آگهی
تعداد بازدید: 95

بتن آماده تهران و کرج

تولید و تامین بتن آماده در تهران و البرز کرج تهاتر بتن آماده ، دیوار بتنی پیش ساخته ، پنجره upvc دو جداره ، سیمان فله و پاکت ، شن و ماسه شهریار ، تیرچه صنصتی ، فوم سقفی ، بلوک سبک و سنگین با ملک

نام و نام خانوادگی:

مهندس ابراهیمی

موقعیت:

تهران

تاریخ ارسال:

28 مهر 1403 ساعت 08:18

تاریخ انقضا:

29 اسفند 1403

تلفن تماس:

02144621096

موبایل:

09125435580

پست الکترونیکی:

-

اینستاگرام:

ویدئو:

آدرس:

تهران ، جنت آباد جنوبی بین میدان 4 باغ و اتوبان همت (بالای بانک دی) پلاک 152 طبقه سوم واحد 4

متن آگهی

مرکز فروش بتن آماده استاندارد

مجموعه کلینیک ساختمانی شهر از سال 1394 فعالیت خود را در زمینه تولید و عرضه مصالح ساختمانی آغاز کرده و به ویژه در حوزه بتن آماده، پروژه‌های بزرگی را به انجام رسانده است. این مجموعه به طور حرفه‌ای به ارائه بتن می‌پردازد و هدف اصلی آن حذف واسطه‌ها و معرفی محصولات با کیفیت برای پروژه‌های کوچک و بزرگ است. رضایت مشتریان و ایجاد همکاری‌های پایدار از اولویت‌های اصلی ما به شمار می‌آید.

راز موفقیت ما در توانایی شنیدن ایده‌های دیگران و بررسی مسائل از زوایای مختلف نهفته است.

(ایده‌های خود را با ما به اشتراک بگذارید تا بتوانیم در راستای خدمت‌رسانی بهتر به دوستان گام‌های مؤثری برداریم.)

خلاصه‌ای از فعالیت‌های این مجموعه به شرح زیر است:

1. تأمین بتن آماده برای پروژه‌های بزرگ و کوچک در حجم‌های متنوع، با همکاری نزدیک با کارخانه‌های بتن در غرب، شرق و جنوب تهران و با رزومه‌ای قوی.

2. تولید و فروش پنجره‌های UPVC دو جداره و چند جداره، با کارگاهی مجهز و ظرفیت تولید روزانه بیش از 70 پنجره.

3. فروش دیوارهای پیش ساخته بتنی با قیمت رقابتی و سابقه موفق در این زمینه.

4. عاملیت توزیع سیمان فله و پاکتی، با امکان تأمین سیمان به صورت عمده و جزئی در تهران و شهرستان‌ها.

5. تأمین شن و ماسه از معادن شهریار و ارائه خدمات به بسیاری از کارخانه‌های بتن تهران، همچنین تأمین شن و ماسه مورد نیاز پروژه‌های مختلف.

6. عرضه فوم سقفی، بلوک سبک و سنگین، و سایر مصالح ساختمانی لازم برای ساخت و ساز.

ما در کلینیک ساختمانی شهر مفتخریم که همراه شما در مسیر ساخت و ساز باشیم!

الزمات اجرایی بتن

طبق فصل هفتم آیین نامه بتن ایران حداکثر زمان مجاز، برای عملیات بتن ریزی، شامل انتقال، بتن ریزی و تراکم ، در دمای محیطی کمتر از ۲۵ درجه سلسیوس، ۲ساعت پس از ساخت بتن می باشد. در دمای بالاتر از ۲۵ درجه، این زمان باید به ۱/۵ (یک و نیم) ساعت محدود شود.

بتن ریزی در هر قطعه از سازه باید تا حدامکان بطور پیوسته و در شرایط بدون بارش انجام شود. در بارندگی شدید، بتن ریزی مجاز نیست. در بارندگی محدود، کمتر از ۵ میلی متر در ساعت می توان با استفاده از پوشش موقت، بتن ریزی را ادامه داد.

 الزامات قبل بتن ریزی در هوای گرم : 

✔️ساخت بتن

برای کاهش دمای مخلوط بتن لازم است از روش های پیشگیرانه جهت جلوگیری از افزایش دمای اولیه مصالح استفاده نمود.و همچنین می توان نسبت به خنک کردن مصالح مصرفی اقدام کرد.
- آسانترین روش، استفاده از آب سرد و یا یخ در بتن است، و می توان تا ۷۵ درصد آب مورد نیاز ساخت مخلوط بتن را با تراشه یخ یا یخ پولکی جایگزین کرد.
- از سیلو با رنگ سفید برای نگهداری سنگدانه و سیمان استفاده شود.
- منابع یا مخازن آب و لوله های رابط در سایه قرار گرفته و با مواد عایق پوشانده شوند و بهتر است مخازن آب در زمین مدفون گردند. 
- سنگدانه ها در زیر سایبان مناسب قرار گیرند و برای خنک کردن سنگدانه های درشت در مناطق نسبتا خشک می توان از پاشش آب بر سطح آن استفاده کرد.

✔️ انتقال بتن

- حداکثر تعداد چرخش جام کامیون میکسر به ۳۰۰ دور در طول حمل محدود شود.
- مدت انتقال بتن با کامیون مخلوط کن تا اتمام تخلیه بتن از کامیون نباید از یک ساعت بیشتر شود.
- برای جلوگیری از گرم شدن بتن در حین انتقال،  توصیه می شود رنگ وسایل حمل و ریختن بتن مانند دیگ کامیون حمل بتن، سفید یا رنگ روشن باشد و همچنین بدنه دیگ کامیون میکسر با پوشش چتایی، خیس نگهداشته شود..

بتن ریزی در هوای گرم :

در مواردی که دمای بتن در زمان بتن ریزی بیشتر از ۳۲ درجه سلسیوس باشد، شرایط هوای گرم حاکم است، و باید الزاماتی برای ساخت بتن و بتن ریزی رعایت شود.

✔️ دمای زیاد بتن اثرات نامطلوبی بر بتن تازه و سخت شده دارد، بخشی از این اثرات به شرح زیر است:

- افت بیشتر روانی و خطر افزودن آب به مخلوط در کارگاه؛
 - کاهش زمان گیرش، در نتیجه ایجاد مشکلات در انتقال، تراکم و پرداخت سطح بتن و خطر بیشتر در به وجود آمدن درزهای سرد ( درز بین دو لایه بتن بدون پیوستگی)؛ 
- احتمال بیشتر ترک خوردگی ناشی از جمع شدگی خمیری و حرارتی؛
- احتمال افزایش جمع شدگی ناشی از خشک شدگی؛
- احتمال کاهش مقاومت های مکانیکی و دوام.

* غیر از دمای بتن عوامل دیگری نیز مانند دمای زیاد هوا، رطوبت نسبی کم هوا، سرعت زیاد باد، ارتفاع زیاد از  سطح دریا و تابش مستقیم خورشید به تبخیر بیشتر از سطح بتن می انجامد.این عوامل می توانند باعث افزایش اثرات نامطلوب هوای گرم به خصوص جمع شدگی خمیری و ترک خوردگی در سطح بتن شوند.

قابل توجه مهندسین و خریداران بتن

برای اطمینان از تحویل و تخلیه کامل بتن هر تراک میکسر و مخصوصا میکسر آخر بتن ریزی ، حتما دقت و مشاهده نمایید در حالی که دیگ ( جام ) تراک میکسر در جهت خلاف عقربه های ساعت می چرخد، چناچه بتن داخل آن میکسر به طور کامل تخلیه شده باشد دیگر نباید بتنی از جام میکسر خارج و بر روی شوت تراک میکسر ریخته شود.

ضمنا اگر در پایان بتن ریزی ، مقداری بتن در داخل تراک میکسر اضافی آمد و خارج از متراژ سفارش شده خریدار بتن باشد؛ توصیه می شود حتما با همراهی خریداربتن یا نماینده ایشان نسبت به انجام باسکول و تعیین متراژ بتن اضافی آن میکسر اقدام شود، تا شرکت بتن آماده، مقدار بتن اضافی را از متراژ کل بتن ارسالی و مصرفی پروژه کسر کند.

 


این مطلب را به اشتراک بگذارید:
تبلیغات
چند آگهی دیگر